Klachtenprocedure

Bij Voryo staat de klant écht centraal. Geen eigen belang of kleine lettertjes. Wij doen er alles aan jou – onze klant dus – tevreden te houden. Toch kan het gebeuren dat er in dit proces eens wat mis gaat. Mocht dat nou gebeuren dan horen we dat graag. Jij kunt onze dienstverlening namelijk verbeteren. Als je een klacht hebt, dan kun je ons dat via het klachtenformulier duidelijk maken. Er wordt dan binnen twee werkdagen contact met je opgenomen. Met z’n tweeën gaan we dan kijken hoe we die klacht kunnen oplossen. 

Mochten we er samen niet uitkomen, dan is er nog altijd KiFid. KiFid is het financiële klachteninstituut waar je als consument bij terecht kunt. Voryo is hier bij aangesloten omdat we graag ons motto ‘fairzekeren’ na blijven streven. 

 

 

Je mag je klacht ook via het Europees ODR Platform (Online Dispute Resolution) bij KiFiD indienen.

 

Klachtenformulier

Velden met een * zijn verplichte velden

Waarom verzekeren bij Voryo?

  • Goede voorwaarden tegen scherpe premies
  • Geen eigen risico's
  • Samen schades voorkomen
  • Altijd garantie tegen onderverzekering

Mensen die een inbraak meegemaakt hebben merken dat dit veel met je gevoel van veiligheid doet. Ik adviseer en help klanten van Voryo graag met het beveiligen van hun woning.

Renze Prins eigenaar RKPBouw RKPBouw Franeker